پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261844
روند افزايش قيمت خودروهاي مونتاژي بررسي و اصلاح شود
تاریخ انتشار : 1402/04/26 08:53:52
نمایش : 402
رئيس‌جمهور، وزراي اقتصاد و صمت و معاون اول رئيس‌جمهور را مأمور کرد روند افزايش قيمت خودروهاي منونتاژي را بررسي و اصلاح کنند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛  آيت‌الله سيد ابراهيم رئيسي در جلسه عصر امروز يکشنبه هيأت دولت با بيان اينکه شوراي رقابت با چه توجيهي قيمت خودروهاي مونتاژي را افزايش داده است؟ معاون اول رئيس‌جمهور و وزراي اقتصاد و صمت را مأمور بررسي و اصلاح اين روند کرد.

رئيس‌جمهور گفت: اينکه در سال «رشد توليد و مهار تورم» يک بخش بدون اخذ مجوزهاي لازم کالاها را گران کند، قابل پذيرش نيست و دستگاه‌ها بايد خود را موظف به مقابله با گراني و تورم بدانند.

رئيسي با اشاره به امضاي 21 سند و تفاهم‌نامه همکاري در سفر اخير به قاره آفريقا، پيگيري جدي توافق‌نامه‌ها و مصوبات مربوط به سفرهاي خارجي دولت و ارائه گزارش عملکرد براي اطلاع افکار عمومي را مورد تأکيد قرار داد.

رئيس‌جمهور در ابتداي اين جلسه با اشاره به روزهاي پاياني ماه مبارک ذي‌الحجه، مناسبات اين ماه را براي افزودن به اندوخته‌هاي معنوي مغتنم دانست و همگان را به بهره‌گيري از اين ايام فراخواند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html